Važnost konzumiranja voća i povrća

Uvijek se ističe važnost konzumacije voća i povrća u svrhu promicanja zdravlja i zdrave prehrane. U današnje vrijeme sve je veća potrošnja i potražnja za raznim suplementima koji mogu nadomjestiti nedovoljan unos voća i povrća. Razmotrili zajedno zašto je važno konzumirati voće i povrće.

Provedena su istraživanja o prednostima voća i povrća u odnosu na sve češće korištene suplemente. Glavna je teza da nutrijenti, tj. Korisne tvari za naš organizam i zdravlje u voću i povrću djeluju zajedno. Pokazalo se da vitaminski dodaci jednostavno nisu toliko korisni za nas i naš organizam kao voće i povrće. Razlog tome je što prirodna hrana sadrži vitamine i sastojke koji se prirodno razvijaju te su stoga prikladniji i korisniji za tijelo i zdravlje.

Nadalje, voće i povrće imaju važnu ulogu u prevenciji mnogih bolesti. Konzumiranje voća i povrća može smanjiti rizik od moždanog udara, kardiovaskularnih bolesti, dijabetesa tipa 2, pa čak i nekih oblika raka. Istraživanje provedeno na uzorku od 110.000 ljudi u razdoblju od 14 godina pokazalo je da što više voća i povrća ljudi konzumiraju dnevno, to je manja vjerojatnost da će razviti kardiovaskularne bolesti. Iako je vrlo teško dokazati ulogu konzumacije voća i povrća u kombiniranju i prevenciji nekih karcinoma, neka istraživanja su pokazala da tvar koja rajčicama daje crvenu boju može pomoći u odgađanju raka prostate.

Voće i povrće temelj su i ključ mnogih dijeta i korisno je ako želite regulirati ili smanjiti tjelesnu težinu. Razlog tome je činjenica da su voće i povrće namirnice koje imaju vrlo malo masti i kalorija, a sadrže veliku količinu vlakana i vode, zbog čega ćete nakon konzumacije ovih namirnica često osjećati sitost. Osjećaj sitosti posebno je koristan osobama koje su na dijeti jer su im potrebne kalorije koje će ih više napuniti i tako smanjiti unos štetnih kalorija.

Prilikom uvođenja voća i povrća u prehranu, važno je zapamtiti da je raznolikost ključna za postizanje najboljih rezultata. Vrlo je važno jesti raznoliko voće i povrće u boji jer vam nudi različite hranjive tvari jer različite vrste voća i povrća nemaju potpuno iste tvari koje će imati isti učinak na tijelo i zdravlje. Prava količina voća i povrća za jelo ovisi o potrebama vašeg djeteta. unos kalorija, preporuča se brojiti kalorije ili konzumirati manje porcije voća ili povrća uz svaki obrok.

Ako dođe do potpunog prestanka unosa voća i povrća u naš organizam, mogu se pojaviti ozbiljni, od kojih su neki poput sljedećih. Depresija – Prema brojnim studijama, ako prestanemo jesti voće i povrće možemo imati veći rizik od depresije. Visoki krvni tlak – jedan od savjeta liječnicima koji imaju visok krvni tlak je da konzumiraju više voća i povrća. Problemi s probavom – poznato je da je voće i povrće vrijedan izvor netopivih vlakana i kada je u pitanju debelo crijevo, takva prehrana pomaže da se stolica nesmetano kreće kroz crijeva. Problemi sa zubima – Konzumiranje jabuka ili drugog voća i povrća bogatog vlaknima pomaže očistiti zube na prirodan način.

Naše tijelo će biti zahvalno ako se prema njemu dobro ponašamo, a to ćemo najbolje postići jedući voće i povrće. Kako se sve više ljudi odlučuje za vitaminske dodatke kao zamjenu za voće i povrće, potrebno je istaknuti činjenicu da ovi dodaci ne sadrže prirodne vitamine i neće imati isti učinak kao voće i povrće. Konzumiranje voća i povrća pomaže u prevenciji mnogih bolesti kao što su kardiovaskularne bolesti, dijabetes tipa 2 i mnoge druge. Ujedno, voće i povrće savršeno je za regulaciju tjelesne težine ili kao desert nakon napornog radnog dana.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena 0 / 5. Brojanje glasova: 0

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Popularno